Nordic Race, Amager Strandvej København

Sand, vand og forhindringer! Tag kampen op mod elementerne og forhindringer i alskens afskygninger, når det mest populære Nordic Race returnerer.

Sted: Amager Strandvej 275, 2300 København S,

Læs mere om dagens løb:

Strandparken 2019

Medlemmer af Foreningen Norden får rabat. Brug denne rabatkode: Forening2019

Nordic Race er en 5 km lang forhindringsbane, for alle. Forhindringerne varierer i udformning og karakter, og udfordrer deltagerne på både hurtighed, styrke og teknik.

Nordic Race blev stiftet i 2012, med det formål, at bringe OCR (Obstacle Course Racing) til Norden, hvor kvalitet og professionalisme var i højsædet. Første løb var succesfuldt og blev taget ekstremt positivt i mod af de deltagende, hvorfor der allerede året efter blev afviklet 5 løb, fordelt rundt omkring i Danmark. Den konstante udvikling fra løb til løb, det store fokus på kvalitet, samt loyale og tilbagevendende kunder, har i dag placeret Nordic Race i toppen af europæisk OCR.

Hvad end du er eliteudøver, eller blot ude og få en god oplevelse med vennerne, er Nordic Race den ideelle løsning. I 2019 afvikles Nordic Race på Amager Strandpark, på Refshaleøen og i det naturskønne Hasle Bakker i Aarhus.

Nordic Race er for alle, ung som gammel, høj som lav.

maj 18 @ 08:00
08:00 — 09:00 (1h)