The society of lost souls, Det Kgl . Teater

En billedmættet hyldest til storbyens fortabte sjæle, de faldne og de glemte!

Er der ordnede forhold i livet efter døden? Er indbyggerne lige så forvirrede, som vi er? Og hvilke problemer – hvis nogen – melder sig i det hinsides’ multikulturelle samfund?

Nu giver den norske koreograf og iscenesætter Jo Strømgren os endelig svaret på det store spørgsmål: Hvad sker der, når livet er forbi?

The Society of Lost Souls er en poetisk, humoristisk og fysisk danseteaterforestilling skabt og fortalt med nat-sort stemme af multitalentet Jo Strømgren. Tag med til en fascinerende, gotisk verden med spøgelseshuse befolket af dansende genfærd. Hver nat gennemlever beboerne deres dødskamp og forsøger at finde meningen. Ikke med livet, men med døden.

Strømgren har sagt om The Society of Lost Souls: “Der er meget, man bør gøre, inden man dør. Blandt andet lave en forestilling om noget, man overhovedet ikke ved noget om.”

Forestillingen danses til indspillet musik.

Få en gratis introduktion til forestillingen. Mød op i Skuespilhusets foyer 45 minutter før forestillingens start.

Sted: Det Kgl . Teater/ Skuespilhuset Store Scene

maj 25 @ 20:00