Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden100.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden100.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/foreningen-norden100.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3689

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot start session when headers already sent in /var/www/foreningen-norden100.dk/public_html/wp-content/plugins/evenium/src/evenium_session.php on line 62
Så dejlig er Norden – se det store gallashow (igen)

DR-koncertsalen var rammen om DR og Foreningen Nordens store samarbejde om at fejre 100 års dagen den 15. april. Over halvanden time præsenterede værten Tine Gøtzsche en perlerække af nordiske og nordisk inspirerede kunstnere og andre budskaber til Foreningen og den nordiske ånd. Se Gallashowet, som blev overværet af 1600 tilskuere, her: