Jubilæet er overstået

Det planlægges ikke flere jubilæumsaktiviteter, da jubilæet blev fejret i 2019.

Jubilæumsarrangement i GUBBEN, Hundested

Et arrangement, hvor Halsnæs lokalafdeling markerer Foreningen Nordens 100 års jubilæum. Det fejres med et glas champagne ved indgangen, så vi kan sige pænt Tillykke. Derefter er Foreningen være vært med en kop kaffe / te og et stykke jubilæums-lagkage, Desuden har vi den store glæde, at borgmester Steffen Jensen vil komme og skære kagen

Fejringen af foreningen NORDENs 100 års jubilæum, Nykøbing Sj.

Mogens Jensen, foreningens formand åbner festlighederne for foreningen NORDEN i Odsherred kommune. Koncert med nordisk tema med musikskolens ensemble, Folkemusen, med 10 musikere. Varighed ca. 30 min. www.odsherredmusikskole.dk Sted: Teatret, Algade 36, 4500 Nykøbing Sjælland Arrangør: Odsherred lokalafdeling

Jubilæumsfest, Thisted

Jubilæumsfest for alle medlemmer og andre interesserede i Teutonersalen. Der er festmiddag og underholdning med forskellige kunstnere og kor samt streaming fra festaftenen i DR’s Koncerthus. Kai Hartmeier er aftenens konferencier. Billetter sælges over ”Thisted-billetten” á 275.-kr. stk. – incl. festmiddag. Arrangør: Thisted lokalafdeling Sted: Teutonersalen, Ringvejen, 7700 Thisted

Koncert med Ryslinge Sangkor og fejring af Foreningen NORDENS 100 års jubilæum

I foråret 2019 fejrer Foreningen NORDEN 100 års jubilæum på landsplan. Det fejrer vi på Midtfyn med en koncert ved Ryslinge Sangkor, som fik et tilskud fra os til en kortræf i Kristiansand i september 2018. Efter koncerten byder vi på lidt at spise og drikke – sandwich og øl/vand. Pris: 50 kr. pr. deltager.

Fejring af Foreningen NORDEN i 100 år (Aarhus Kreds)

I anledning af Foreningen NORDENS 100 års jubilæum 15. april arrangerer Foreningen NORDEN Aarhus Kreds en medlemstur til København den 15.-16. april 2019. Detaljeret program udsendes til de medlemmer, der allerede har meldt sig. Turen er fuldtegnet. Hvis du efter tilmeldingsfristen evt. er interesseret i at deltage, kontakt Arne for at høre om der evt.

Jubilæumsfest

JUBILÆUMSFEST FOR FORENINGEN NORDEN Sang ved det anerkendte drengekor fra Skt. Nicolai Kirke, Kolding, ved dirigent Hedvig Dobias. Koret synger nordiske sange. Velkommen ved Fritze Lundstrøm, formand Foreningen Norden, Kolding. Åbningsfesttale ved Landsformand for Foreningen Norden, Mogens Jensen, MF, tidligere minister. Fællessang ved alle: ”Kringsat af fjender” Nordahl Grieg 1936. FESTFORELÆSNING Ved den verdenskendte professor,

Jubilæumsarrangement, Næstved-Fladså lokalafdeling

Program Kl. 18.00: Festmiddag i Grønnegade Teater. Kl. 19.00: Festtale ved tidligere generalsekretær for Nordisk Råd Henrik Hagemann. Kl. 20.00: Koncert med sangeren Sara Grabow sammen med ”Den Musikalske Pigetrio”. De genopfrisker kendte og elskede danske klassikere fra perioden 1930 – 1960. Sted:  Festmiddag: Grønnegade Teater, Grønnegade Kaserne, 4700 Næstved Koncert: Ny Ridehus Teater, Grønnegade Kaserne, 4700 Næstved