Youth City Future Lab, Crowne Plaza, Copenhagen Towers, København

Ungdomskonference med unge deltagere fra 10 nordiske byer behandler temaer omkring unge i storbyen; unges liv og trivsel, skal have inputs fra de unge selv. Konferencen skal levere input voksenkonference den nordiske storby konference ‘Storbyens Hjerte og Smerte’, der finder sted i København den 9.-11. oktober i København. Ungdomskonferencen vil være udformet som et samfundslaboratorium

Nordic Music Pool, København

Nordiske Orkesterkonference holdes i 2019 i København, arrangeret af DEOO, Danske Ensembler, Orkestre og Operainstitutioner. DEOO meddeler på et senere tidspunkt, hvilke programpunkter, der vil være åbne for offentligheden. Dato: 22.-24. oktober

Politisk Konference – Flensborg

Konference på baggrund af FN’s Verdensmål om børns rettigheder i samfundet under overskriften: Hvad er en børnevenlig by? Der vil være oplæg fra Danmark og Norden og fra byen Flensborg. Sted: Dansk Centralbibliotek for Sydslesvig, Norderstr. 59, Flensborg Arrangører: Foreningen Norden, Nordisk Info for Sydslesvig og Sønderjylland og SSW, Sydslesvigsk Vælgerforening

Nordisk Storby Konference, Storbyens Hjerte og Smerte

Et møde mellem fagfolk, politikere, praktikere og embedsmænd fra Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark til konferencen Storbyens Hjerte og Smerte. Konferencen belyser børn og unges trivsel i storbyerne, og kigger nærmere på de enkeltes landes aktuelle udfordringer og løsninger på disse. Sted: Crowne Plaza, Copenhagen Towers, København KUN FOR INDBUDTE GÆSTER

Konference arrangeret af CO-Industri og Dansk Industri

Konference arrangeret af CO-industri og Dansk Industri i anledning af jubilæet  Tema: Grænsehindringer i Norden I Norden er vi bundet sammen af en unik, fælles forståelse for kultur, historie, arbejde og sprog. Foreningen Norden arbejder for at fremme samarbejdet i Norden og har gjort det i 100 år. Dét fejrer CO-industri og Dansk Industri med