Nordic Race, Refshaleøen, København

Sand, vand og forhindringer! Tag kampen op mod elementerne og forhindringer i alskens afskygninger, når det mest populære Nordic Race returnerer. Sted: Refshalevej 177, 1432 København K, Læs mere om dagens løb: www.nordicrace.dk Medlemmer af Foreningen Norden får rabat. Brug denne rabatkode: Forening2019 Nordic Race er en 5 km lang forhindringsbane, for alle. Forhindringerne varierer

Nordic Race, Hasle Bakker, Aarhus

Sand, vand og forhindringer! Tag kampen op mod elementerne og forhindringer i alskens afskygninger, når det mest populære Nordic Race returnerer. Sted: Grimhøjvej 20, 8220 Brabrand Læs mere om dagens løb: www.nordicrace.dk Medlemmer af Foreningen Norden får rabat. Brug denne rabatkode: Forening2019 Nordic Race er en 5 km lang forhindringsbane, for alle. Forhindringerne varierer i

Nordic Race, Amager Strandvej København

Sand, vand og forhindringer! Tag kampen op mod elementerne og forhindringer i alskens afskygninger, når det mest populære Nordic Race returnerer. Sted: Amager Strandvej 275, 2300 København S, Læs mere om dagens løb: Strandparken 2019 Medlemmer af Foreningen Norden får rabat. Brug denne rabatkode: Forening2019 Nordic Race er en 5 km lang forhindringsbane, for alle.