Nordisk litteraturuge – Hurup

Bogcafé, hvor biblioteket præsenterer nyere nordisk litteratur. Sted: Hurup Bibliotek, Grønnevej/Søndergade, Hurup Thy Arrangør: Bibliotekerne i Thy & Foreningen Norden Thisted ThistedWeb: www.nordisklitteratur.org & www.nordenthisted.dk

Nordisk litteraturuge – Thisted Bibliotek

Skumringstime, Højtlæsning af nordisk litteratur Højtlæsningsbøgerne er i år: Astrid Lindgren: Pippi Långstrump (sv. 1945), Jostein Gaarder: Sofies verden (no. 1991) Karen Blixen: Babettes gæstebud (eng. 1950, da. 1952) Morgengry: Højtlæsning for indbudte børnehavebørn samt saft og frugt. Skumringstime: Bibliotekar Kirsten Carlsen højtlæser Karen Blixens Babettes Gæstebud. Der serveres kaffe. Gratis entré. Sted: Thisted Biblotek,

Nordisk litteraturuge – Thisted Bibliotek

Morgengry, Højtlæsning af nordisk litteratur Højtlæsningsbøgerne er i år: Astrid Lindgren: Pippi Långstrump (sv. 1945), Jostein Gaarder: Sofies verden (no. 1991) Karen Blixen: Babettes gæstebud (eng. 1950, da. 1952) Morgengry: Højtlæsning for indbudte børnehavebørn samt saft og frugt. Skumringstime: Bibliotekar Kirsten Carlsen højtlæser Karen Blixens Babettes Gæstebud. Der serveres kaffe. Gratis entré. Sted: Thisted Biblotek,

Skumringstime på Aarup Bibliotek

Oplæsning fra: A. Lindgren: Pippi, Jostein Gaarder: Sofies Verden, K. Blixen: Babettes Gæstebud Underholdning: Musikskolen spiller Sted: Aarup Bibliotek, Bredgade 73, 5560 Aarup Arrangør: Foreningen Norden Assens www.nordisklitteratur.org