Syng Norden Sammen (Ladelund)

”En millioner synger nordisk” Ladelund Efterskole og Foreningen Norden, Malt Herred, inviterer alle interesserede indenfor til en fantastisk aften med masser af fællessang og musik. Under overskriften, Syng Norden sammen – ”En millioner synger nordisk” synger vi blandt andet 3 kendte nordiske sange sammen med koncertdeltagere i hele Norden. Aftenen er en markering af 100-året

Syng Norden Sammen (Viborg)

Vær med til at synge Norden sammen og hylde de nordiske værdier som fællesskab og mangfoldighed på Hovedbiblioteket i Viborg. Det bliver en skøn aften på Skakbrættet med nordisk tapas, fællessang og musikalske oplevelser på programmet. Norden bindes sammen gennem sang og livestreaming Med ’Syng Norden Sammen’ fejres Foreningen Nordens 100-års jubilæum. Derfor samler Foreningen

Syng Norden Sammen (Roskilde)

2019 markerer 100-året for stiftelsen af Foreningerne Norden, og for at fejre jubilæet vil Aarhus Festuge og Foreningen Norden samle folk i hele Norden via sang. Lørdag d. 7. september kl. 20.00 samles nogle af Nordens bedste kor i Aarhus for at medvirke i en storslået koncert, der både indeholder korsang på højeste niveau og

Syng Norden Sammen i Skjern Kirke

Sammen med Skjern menighedsråd inviterer vi alle til at komme og være med, når vi skal ”til koncert” i Skjern Kirke. En storslået koncert sendes direkte fra Musikhuset Aarhus med dygtige kor fra hele Norden: Vocal Line (DK), EVE (DK), Syng Selected (DK), Aarhus Pigekor (DK), Norges Ungdomskor (NO), Sveriges Ungdomskor (S), Musta Lammas (FI), Húsakórið